Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren gjennomgår de ulike media og hvordan de arbeider, viser hva media kan være interessert i og hvordan man bør forme sitt budskap for å skape ytterligere interesse. Han tar for seg både muntlig og skriftlig informasjon og gir en gjennomgang av det å skrive en pressemelding, lage pressekonferanse, hva man skal huske på ved intervjuer og annen praktisk mediekontakt. Med litteraturliste og register.
Omtale fra forlaget
Man kan påvirke omdømmet sitt med aktivt informasjonsarbeid, enten det gjelder bedrifter eller annen virksomhet. Dette er en håndbok for det praktiske arbeidet overfor så vel presse som andre media. Publisitet er et viktig element i virksomhetenes informasjons- og markedsføringsarbeid og både toppledere og mellomledere vil ha stor nytte av boken.
Boken tar opp så vel det å formidle positive inntrykk, men også det å håndtere kriser når de oppstår. Da er det viktig å vite hvordan man skal opptre, for når krisen inntreffer, er det viktig at man informerer så godt man kan. Ellers kan skadevirkningene bli store.
Stene tar opp hvordan mediene arbeider, når man skal kontakte dem og hvordan man skal bygge opp et langsiktig godt forhold til mediene.
Forlag Kolle forl.
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788246300269
EAN 9788246300269
Språk Bokmål
Sider 143
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket