Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boka er skrevet for hjemmedatamaskineiere som vil lage spillprogram. Formålet er å gi leseren innsikt i moderne teknikker og strukturert programmering, en robust innstilling til datamaskinspråk og å være en verdifull oppslagskilde. Blant emnene som dekkes er bl.a.: Klassifisering av spill, Datamaskinen som motstander, Programutformingsmetoder, Programutprøving, Vilkårlig spasering og Bevegelsens matematikk.
Omtale fra forlaget
Denne boka er skrevet for hjemmedatamaskineiere som vil lage spillprogram. Formålet er å gi leseren innsikt i moderne teknikker og strukturert programmering, en robust innstilling til datamaskinspråk og å være en verdifull oppslagskilde. Blant emnene som dekkes er bl.a.: Klassifisering av spill, Datamaskinen som motstander, Programutformingsmetoder, Programutprøving, Vilkårlig spasering og Bevegelsens matematikk.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1986
Format Heftet
ISBN13 9788200361619
EAN 9788200361619
Språk Bokmål
Sider 286
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket