Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I denne studien undersøkes et undervisningsopplegg for kadetter ved Luftkrigsskolen i Trondheim hvor den emosjonelle komponenten av kunnskapsdannelsen eksternaliseres i kontrollerte former gjennom en reflektiv skriveprosess. Studien viser at gjennom skriveprosessen svekkes de emosjonelle komponentene i kunnskapen samtidig som de kognitive styrkes. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
I denne studien undersøkes et undervisningsopplegg for kadetter ved Luftkrigsskolen i Trondheim hvor den emosjonelle komponenten av kunnskapsdannelsen eksternaliseres i kontrollerte former gjennom en reflektiv skriveprosess. Studien viser at gjennom skriveprosessen svekkes de emosjonelle komponentene i kunnskapen samtidig som de kognitive styrkes. Har litteraturliste.
Forlag Norges teknisk-naturvitenskaplige universitet. Pedagogisk institutt Tapir
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788251919678
EAN 9788251919678
Serie Skriftserien Bedriftspedagogikk (5)
Språk Bokmål
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket