Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka er ment å være et hjelpemiddel for små og mellomstore bedrifter som ønsker å innføre systematikk i sin produktutvikling. Forfatteren legger hovedvekten på markeds- og kundeorientering og på de tidligste faser av produktutviklingen hvor påvirkningsmulighetene på det endelige resultatet er størst. Inneholder metoder med sjekklister for de forskjellige prosessene. Har stikkordregister og adresse- og litteraturliste. Illustrert.
Omtale fra forlaget
Boka er ment å være et hjelpemiddel for små og mellomstore bedrifter som ønsker å innføre systematikk i sin produktutvikling. Forfatteren legger hovedvekten på markeds- og kundeorientering og på de tidligste faser av produktutviklingen hvor påvirkningsmulighetene på det endelige resultatet er størst. Inneholder metoder med sjekklister for de forskjellige prosessene. Har stikkordregister og adresse- og litteraturliste. Illustrert.
Forlag Fortuna forl.
Utgivelsesår 1997
Format Innbundet
ISBN13 9788276680232
EAN 9788276680232
Språk Bokmål
Sider 185
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket