Produktdesign

historie, estetikk, funksjon, strategi, ergonomi, kommunikasjon, kvalitet, markedsføring, økonomi, miljø

av (forfatter) og Tom Vavik (forfatter).

Tell forlag 1992 Innbundet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka gir en innføring i faget, og skisserer noen retningslinjer for å bruke det i praksis. De teoretiske hovedelementene og de historiske grunnlinjene presenteres sammen med en rekke eksempler. Boka tar for seg samarbeidsmodeller og fremgangsmåter for å integrere industridesign i bedriftens produktutvikling. Illustrert.

Omtale fra forlaget

Boka gir en innføring i faget, og skisserer noen retningslinjer for å bruke det i praksis. De teoretiske hovedelementene og de historiske grunnlinjene presenteres sammen med en rekke eksempler. Boka tar for seg samarbeidsmodeller og fremgangsmåter for å integrere industridesign i bedriftens produktutvikling. Illustrert.

Bokdetaljer

Forlag Tell forlag

Utgivelsesår 1992

Format Innbundet

ISBN13 9788275220163

EAN 9788275220163

Språk Bokmål

Sider 206

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket