Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir ei innføring i problembasert læring som studiemodell, og gir oversikt over grunnleggjande prinsipp for slik læring, og korleis denne tenkjinga kan fungere i praksis. Ho viser dessutan korleis oppgåver med utgangspunkt i realistiske arbeidssituasjonar kan vere til nytte. Omgrepet vart opprinneleg nytta innen medisinstudier, og vert nå meir vaneleg ved all helseutdanning. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka gir ei innføring i problembasert læring ( PBL ) som arbeidsform innan profesjonsretta studier. Forfattaren gir ei oversikt over grunnleggjande prinsipp og arbeidsmåtar som problembasert læring tar utgangspunktet i, og viser korleis det kan knytast til ulike studieopplegg. Boka er tenkt som ein døropnar og introduksjon for studentar og lærarar som ønskjer å arbeide i tråd med prinsippa i PBL. Den nye utgåva har med mange eksempler på korleis PBL kan prøvast i praksis i ulike studiesituasjonar. Forholdet mellom prosjektbasert, nettbasert og problembasert læring blir tatt opp i dei to siste kapitla.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788251840002
EAN 9788251840002
Språk Nynorsk
Sider 199
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket3 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket