Prishåndboka 2005

gamle ting, antikviteter, samlerobjekter

av (redaktør).

Samler & antikkbørsen 2004 Innbundet

Boka presenterer med bilder og gjengir priser på et stort og variert utvalg av gamle ting, antikviteter og samlerobjekter som er solgt eller tilbudt i forretninger, på messer og auksjoner i Norge de siste månedene.

Prishåndboka 2005 viser tusenvis av gjenstander fra det norske markedet innenfor kategoriene gamle ting, antikviteter og samlerobjekter. Alle gjenstandene er gjengitt i fargefotografier av meget høy kvalitet. Til alle gjenstandene følger tekster med prisopplysninger og varierende mengde historisk informasjon. Boken er laget for folk flest, og er en spennende reise i blant gjenstander fra flere århundrer. Boken er en ypperlig gavebok og vil ha stor nytte og interesse for såvel den glade nostalgiker som den mer profesjonelle samler eller kremmer. Boken er oppfølgeren til en lignende utgave som ble utgitt i 2002, en suksess som ble utsolgt og nå etterspørres i annenhåndsmarkedet. 2005-utgaven inneholder INGEN like gjenstander som blevist i forrige bok, et helt nytt utvalg med tusenvis av gjenstander presenteres denne gang i et enda større omfang. Prishåndboka 2005 er - bokstavelig talt - Norges mest verdifulle bok!

Forlag Samler & antikkbørsen

Utgivelsesår 2004