Omtale fra forlaget
Blant de vanskeligste oppgavene en bedrift har, er prising av produktene. Priser man for lavt, risikerer man at kostnadene ikke dekkes eller at det ikke skapes profitt. Priser man for høyt, risikerer man å miste potensielle kunder.
Prisstrategi er det området hvor ledere føler størst press for å lykkes, men har minst kompetanse og evne til å treffe gode, langsiktige valg. Bedriftsledere kan lite om prisstrategi og prioriterer ofte å bruke ressursene på design, merkevarebygging, strategiplaner og produktutvikling framfor kunnskap om pris. Boka presenterer et grunnleggende verktøy for prisstrategi for bedrifter og gründere til bruk i alle faser.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2021
Format E-bok
ISBN13 9788202714086
EAN 9788202714086
Språk Bokmål
Sider 270
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket