Prinsessen finner hjem ; Livets små overraskelser

av (forfatter) og Lynne Graham (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Prinsessen finner hjem
Miniserie: Kongelige fornøyelser (2)
Prinsesse Cressida Sandoval har bodd i London og studert i fem år, men nå er det på tide å gjøre sin plikt. Hun skal gifte seg med sjeiken av Zayyard, Khalil Al Rhas, slik det er bestemt. Først unner hun seg en siste kveld i frihet på en eksklusiv nattklubb, og der møter hun en mørk fremmed som får henne til å miste pusten fullstendig. Lite aner hun at dette er mannen som skal forandre hele hennes liv.

Livets små overraskelser
Den nyskilte greske milliardæren Gio Letsos har bare en tanke i hodet - å finne Billie Smith, den tidligere elskerinnen hans. Da han endelig finner henne, viser det seg imidlertid at den tidligere så lidenskapelige og villige kvinnen har blitt kald og avvisende. Billie har endelig klart å lege sitt sårede hjerte etter at Gio giftet seg med en "finere" kvinne. Nå vil hun vise at hun er i stand til å motstå ham. Dessuten har Billie en ny mann i livet sitt. Han er ett år gammel og har Gios vakre, mørke øyne.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Romantikk Kongelige fornøyelser (2)

Genre Romantikk