Prillas premie ; Den som finner, vinner

av (oversetter) og Benedikte Kruse (oppleser).

Barneselskapet 2006 Innbundet

Prillas premie: Prilla vil konkurrere med de andre feene i Drømmelands store mesterskap, men har problemer med å bestemme seg for hvem av konkurransene hun skal delta i. Den som finner, vinner: Tingeling finner en rar gjenstand i Sølvstrømmen, men skjønner ikke hva den kan brukes til. Pil får en god idé, og tar med seg gjenstanden til ekornhuset.

Disney Fairies: Prillas premie & Den som finner, vinner. Les og lytt til to nydelige historier om feer i denne boka med CD. Boka er innbundet og har glitter som dekor på omslaget - en jentefavoritt! I historien som heter Prillas premie, vil Prilla fryktelig gjerne være med å konkurrere i Drømmelands store mesterskap. Men hvilken av konkurransene skal hun delta i? Den som finner, vinner handler om en veldig interessant og nyttig gjenstand som Tingeling finner i Sølvstrømmen. Men hva er den egentlig til? Forteller: Jannike Kruse.

Forlag Barneselskapet

Utgivelsesår 2006