Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en gjennomgang av de mest sentrale temaer innen reklame og massepåvirkning. De viktigeste tenkemåter og teknikker for kreativ kommunikasjon og påvirkning blir belyst av eksempler. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boka gir en gjennomgang av de mest sentrale temaer innen reklame og massepåvirkning. De viktigeste tenkemåter og teknikker for kreativ kommunikasjon og påvirkning blir belyst av eksempler. Med litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788245602890
EAN 9788245602890
Språk Bokmål
Sider 215
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket