Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
For å oppnå kontakt må en kjenne målgruppen og vite hvilket budskap en vil overføre. Dessuten bør en ha tenkt gjennom hvilken effekt en ønsker, og hvordan en reklamekampanje eller en enkeltstående annonse bør bygges opp for å oppnå denne. Først og fremst for studenter ved økonomiske og administrative høyskoler som ønsker et korrektiv til pensumlistenes lærebøker. Boka er også skrevet med tanke på markedsførere og reklamemakere som ønsker å lære mer om kreativ markedskommunikasjon. Med litteraturliste, stikkordregister, samt liste over illustrasjoner.
Omtale fra forlaget
For å oppnå kontakt må en kjenne målgruppen og vite hvilket budskap en vil overføre. Dessuten bør en ha tenkt gjennom hvilken effekt en ønsker, og hvordan en reklamekampanje eller en enkeltstående annonse bør bygges opp for å oppnå denne. Først og fremst for studenter ved økonomiske og administrative høyskoler som ønsker et korrektiv til pensumlistenes lærebøker. Boka er også skrevet med tanke på markedsførere og reklamemakere som ønsker å lære mer om kreativ markedskommunikasjon. Med litteraturliste, stikkordregister, samt liste over illustrasjoner.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1995
Format Heftet
ISBN13 9788245600209
EAN 9788245600209
Språk Bokmål
Sider 223
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket