Omtale fra forlaget
Praktisk innholdsmarkedsføring er en lettlest og oversiktlig innføring i fenomenet som på engelsk kalles content marketing, med fokus på praktiske tips og metoder for dagens markedsførere. Boken forklarer innholdsmarkedsføring ut fra et tradisjonelt faglig ståsted - som en merkevarebyggende aktivitet. Gjennom bokens ni kapitler behandles temaer som innholdsproduksjon, innholdsstrategi, -taktikk og -ledelse, produksjon og distribusjon av innhold, og ikke minst hvordan man kan måle effekt og lønnsomhet av godt innhold. Boken er gjennomgående illustrert med praktiske eksempler og caser. Praktisk innholdsmarkedsføring er en nyttig innføring for alle med interesse for markedsføring og markedskommunikasjon, på studienivå eller i arbeidslivet. Den er også et godt verktøy for markedsførere og bedrifter som vil lære mer om hvordan man skaper godt, kommersielt innhold. Boken gir omfattende tips til innholdsproduksjon på ulike plattformer som nettsider, blogger, podkaster, sosiale medier med mer. Boken har også et egen eget nettsted hvor forfatteren fortløpende legger ut tips og relevante nyheter - http://www.praktiskmf.com/
Forlag Gyldendal akademisk
Utgivelsesår 2017
Format Heftet
ISBN13 9788205498266
EAN 9788205498266
Språk Bokmål
Sider 376
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket