Postgirobygget sangbok

de beste låtene

av (komponist) og Postgirobygget (forfatter).

Norsk noteservice 2011 Heftet

Boka inneholder noter, tekst og besifring til 22 av Postgirobyggets sanger: 23 tommer, Arne, Bohemen leve, Bulldozer, En solskinnsdag, En sånn som alle vil ha, Essensuell, Fagerborg Hotell, Forsvarets luftvernrakett, Hva er bedre da?, Idyll, Lei av å bli lurt, Lise Berg, Luftmadrass, Lykken i lomma, Sløv uten dop, Sommer på jorda, Tidløs, Tiedemanns kafé, Under isen, Venner for livet og Vi krangler.

Hva er vel sommeren uten skyfri himmel, måkeskrik, en vidåpen parasoll, piknik og en duggfrisk i det blå, mens joller og andre dromediller putrer rundt i det små? Vel - vokalist og låtskriver i Postgirobygget Arne Hurlen vet å sette ord på hva vi nordboere ønsker oss mest når varmegradene setter inn. Sommerbandet over alle sommerband lanserer nå en ny "best of" sangbok med hele 22 låter. Noter, tekster og besifringer er skrevet ut. Inneholder bla.a. En solskinnsdag, Idyll, Sommer på jorda, Luftmadrass og Sløv uten dop

Forlag Norsk noteservice