Pinlig!

alt om tabbene du helst vil glemme!

av (forfatter), Elin Lindell (forfatter) og Bente Egner (gjendikter).

Gyldendal 2008 Innbundet

Boka inneholder en samling pinlige selvopplevde historier fra store og små. I tillegg kan du spille tabbespillet og prøve å komme gjennom en hel dag uten å tabbe deg ut.

En bok om de største flausene og verste tabbene Er det virkelig mulig å lage to selvmål i samme kamp? Hva skjer hvis ens egen mor begynner å danse helt vilt på skoleavslutningen? Hva gjør man etter å ha sluppet en brakfis som ga gjenlyd i hele gymsalen? Denne boken handler om de verste tabbene man kan gjøre. Her finner du fortellinger, brev, tips, tester og noveller - og svar på viktige spørsmål som:Er dine foreldre de pinligste i verden?Hvordan blir du tabbeproff?Hvorfor rødmer man?Elin Lindell er webjournalist i det svenske barne- og ungdomsbladet Kamratposten og Lisa Bjärbo er redaktør i Barnens Bokklubb. De har tidligere skrevet Den store syndbokensom kom på norsk i 2007.

Utgivelsesår 2008

ISBN13 9788205379206