Pilates ball

effektiv trening hjemme i din egen stue!

intelligent trening - utmerkede resultater

av (utgiver).

PR-Shop publ. 2007 DVD

DVD-en inneholder fire treningsprogram for pilates med ball. Den inneholder oppvarmingsprogram, program for nybegynnere og viderekomne og strekk-program.

Ny norsk trenings-DVD produsert av Pilates Room. Tren Pilates ball hjemme med noen av Norges beste instruktører! Nå kan du trene Pilates på ball, med dyktige og sertifiserte instruktører fra Pilates Room. De gir deg tips og forklaringer, som gjør at du får maks utbytte av din styrketrening med ball. Ballen er et morsomt treningsredskap, som gir deg større utbytte av styrketreningen ved å gi deg en helt konkret motstand, og ballen gjør trening gøy ved at du hele tiden må jobbe med balansen. De dype musklene må være aktivisert gjennom treningsøkten for at du skal utføre øvelsene riktig. Dette skjer automatisk ved bruk av ball som treningsredskap! Pilates ball passer for alle, uansett bakgrunn. Alle treningsprogrammene er utviklet og satt sammen av Pilates Room ved master-instruktør og daglig leder Rikke Schillinger. Vi gir deg trening som gir resultater og motiverer deg! Du får 4 fantastiske treningsprogram, som består av hele 2 timer ball-trening! Produksjonen er filmet i høyoppløselige bilder i 16:9 format. Fire effektive treningsprogram som er enkle å følge: Start: Oppvarming (ved Rikke Schillinger) Nivå 1: Nybegynner (ved Ingvild Søreide) Nivå 2: Øvet (ved Håkon Navestad) Strekk: Øvet (ved Renate Rue)

Forlag PR-Shop publ.

Utgivelsesår 2007