Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka belyser noen sentrale temaer ved bruk av problembasert læring (PBL) i høyere utdanning. Den tar for seg studentenes læring, lærernes rolle og eksamen og presenterer nyere forskning om læringen som finner sted hos den enkelte og i gruppa. Den gir også eksempler på hvordan studenter og lærere arbeider, og på hvordan miljøer kan bidra til å utvikle innovative arbeidsformer der PBL inngår.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788202212445
EAN 9788202212445
Språk Bokmål
Sider 245
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket