Perler med Gabriella

av (forfatter), Gabriella Lawner Holm (foto), Mia Gardum (foto) og Tom Thorsteinsen (oversetter).

Buster 2024 Innbundet

Bli med på en spennende og kreativ ferd inn i strykeperlenes forunderlige verden i Perler med Gabriella, som åpner for utallige muligheter for både barn og voksne.

Boken er full av unike mønstre og inspirerende prosjekter som vil hjelpe deg med å utforske strykeperlenes mange muligheter. Enten du er nybegynner eller mer erfaren, vil du finne mange morsomme og utfordrende design å kaste deg over.

Oppdag hvordan strykeperler kan være mer enn bare en lek for barn. De kan bli til vakre og nyttige gjenstander til hjemmet ditt eller til deg selv. Gabriella deler sine tips og triks til å skape flotte og funksjonelle ting med perlene.

Her kan du oppleve hvordan perlene kan være en terapi som gir ro og fordypelse. Inviter familien rundt bordet og opplev hvordan flere generasjoner kan samles og skape fantastiske perleprosjekter. Du kan også lage en liten perlestasjon med perler og denne boken, og la barnet ditt få en rolig stund uten skjermtid.

Boken er ikke bare for barna, den er også en invitasjon til voksne som gjerne vil utforske sine kreative sider. Enten du vil forvandle perlene til pynte.gjenstander eller særpregede gaver, vil denne boken bli din veiviser til å få det beste ut av strykeperlenes verden.

Så sett kursen mot en morsom og kreativ perleopplevelse med Perler med Gabriella.

Forlag Buster

Utgivelsesår 2024