Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren viser i denne boken hvordan ulike typer teori kan brukes til å forstå pedagogisk praksis. Deretter viser han en modell for pedagogisk ledelse med tre dimensjoner; den didaktiske, den kommunikative og den analytiske. Boken har også en metodedel om pedagogisk feltforskning. Med litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Boka handlar om prosessar i det pedagogiske feltet, om undervisning, rettleiing og leiing som ulike former for pedagogisk praksis. Framstillinga byggjer på observasjonar frå klasserommet, på forfattaren sine eigne røynsler som lærar og leiar og på tidlegare studentar sine analysar av erfaringar frå eigen organisasjon. Pedagogisk leiing er eit samlande fokus for framstillinga. Forfattaren presenterer ein modell for sentrale dimensjonar i pedagogisk leiing: den didaktiske, den kommunikative og den analytiske dimensjonen. På den måten vert boka ei drøfting av sentrale komponentar i læraren sin yrkeskunnskap. Omgrepet relasjonell handlingskunnskap tek opp i seg både det prosessuelle og det handlingsorienterte som grunnleggjande aspekt ved pedagogisk leiing. Læraren sin yrkeskunnskap kjem fyrst og fremst til uttrykk gjennom reflekterte handlingar. Den vert utvikla gjennom praksis og i ein dialog mellom erfaringsbaserte og teoribaserte kunnskapstradisjonar. Boka inneheld òg ein metodedel om pedagogisk feltforsking. Her drøfter forfattaren blant anna feltarbeid i eigen organisasjon og skriving som ein del av forskingsprosessen. Otto Laurits Fuglestad er professor i praktisk pedagogikk ved Universitetet i Bergen.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788276742428
EAN 9788276742428
Språk Nynorsk
Sider 199
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket