Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Med utgangspunkt i ulike fagposisjoner beskriver forfatterne hvordan pedagogene kan møte det nysgjerrige og idérike barnet i småskolen. Boka er tverrfaglig forankret og tar for seg fagområder som møter forventningene i L97. Fagstoff fra norsk, matematikk, kroppsøving, musikk, drama og kunst og håndverk blir presentert. Tilpasset opplæring i et flerkulturelt perspektiv og tema- og prosjektarbeid blir også behandlet. Har litteraturlister.
Omtale fra forlaget
Temaet for denne boka er skolens møte med det skapende, utforskende barnet. Med utgangspunkt i ulike fagposisjoner beskriver forfatterne hvordan pedagogen kan møte det nysgjerrige og idérike barnet i småskolen. Boka er tverrfaglig forankret og tar for seg fagområder som møter forventningene i L97. Fagstoff fra norsk, matematikk, kroppsøving, musikk, drama og kunst og håndverk blir presentert. Tilpasset opplæring i et flerkulturelt perspektiv og tema- prosjektarbeid blir ivaretatt i egne kapitler.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788251840453
EAN 9788251840453
Språk Bokmål Nynorsk
Sider 281
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket