Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir leseren innsikt i didaktikk og psykologi for undervisning i videregående skole. Forfatteren legger stor vekt på å vise de praktiske konsekvensene for undervisning av de ulike teoriene. Leseren inviteres dermed til å reflektere over egen undervisning, syn på elever, faglig innhold osv. Leseren får bevisstgjort seg sin egen praksisteori, og hjelp til å videreutvikle den. Boka henvender seg til lærere i videregående skole og studenter i praktisk pedagogisk utdanning. Har litteraturliste og emneregister.
Omtale fra forlaget
Boka gir leseren innsikt i didaktikk og psykologi for undervisning i videregående skole. Forfatteren legger stor vekt på å vise de praktiske konsekvensene for undervisning av de ulike teoriene. Leseren inviteres dermed til å reflektere over egen undervisning, syn på elever, faglig innhold osv. Leseren får bevisstgjort seg sin egen praksisteori, og hjelp til å videreutvikle den. Boka henvender seg til lærere i videregående skole og studenter i praktisk pedagogisk utdanning. Har litteraturliste og emneregister.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1995
Format Heftet
ISBN13 9788200224112
EAN 9788200224112
Språk Bokmål
Sider 366
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket