Pasient frå 9-15

dagavdelingar i den desentraliserte psykiatrien

Fagbokforlaget 1997 Heftet

Boken bygger på en undersøkelse som ble gjort på tre psykiatriske sentra. Den handler om organisering og faglig innhold i dagavdelingene, om pasienters sosiale nettverk og livskvalitet, og om hva langtidspasientene mener om det tilbudet de får. Med litteraturliste. Illustrert.

Hovudformålet med denne boka er å få fram meir kunnskap om dagavdelingane, deira funksjon og rolle i den desentraliserte psykiatrien. Boka byggjer på ei undersøking som blei gjort på tre psykiatriske sentra. Den handlar om organisering og fagleg innhald i dagavdelingane, om pasientane sitt sosiale nettverk og livskvalitet, og om kva langtidspasientane meiner om det tilbodet dei får. Boka tek opp kva dagtilbodet betyr både for pasientane, deira pårørande og for psykiatrien, og drøftar korleis fylke og kommune kan samarbeida om dagtilbod i den desentraliserte psykiatrien i framtida. Boka er nyttig for studentar innan alle helse- og sosialfagutdanningar på høgskulenivå, og spesielt for vidareutdanningane i psykiatrisk sjukepleie. Den er også svært aktuell for alle faggrupper som arbeider med psykiatriske pasientar både i psykiatriske institusjonar og i kommunehelsetenesta. Helga Robberstad er psykiatrisk sjukepleiar og høgskulelektor ved høgskolen i Stavanger, avdeling for helse- og sosialfag. Hun har lang erfaring i å undervisa ved vidareutdanninga i psykiatrisk sjukepleie i Stavanger og var medforfattar til boka «Eit betre liv».

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 1997