På villspor i Venezia ; Oppslukt av deg

av (forfatter) og Tara Pammi (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

På villspor i Venezia
Miniserie: Storm i paradis (4)
I et Venezia innhyllet i tåke kommer Rosa bort fra vennene sine. Hun mister også mobiltelefonen og billetten til ballet hun skal på. En mann i full krigsutrustning dukker opp, som en ridder i nøden, og kommer henne til unnsetning. Han tar henne med til et av Venezias staseligste palasser, der hun får oppleve en magisk kveld som er som hentet ut av et eventyr. Men hvem er egentlig denne drømmemannen?

Oppslukt av deg
Riya Mathur lar karrieren styre hele livet. Det fungerer utmerket, helt til Nathaniel Ramirez stormer inn. Hun er fullstendig ute av stand til å håndtere tiltrekningen hun føler for ham, og blir oppslukt av tanken på hans ru kinn mot hennes og duften når han kommer nær. For Riya blir det en konstant kamp mellom ønsket om å gi seg hen og redselen for å miste kontrollen. Og ingenting blir bedre av vissheten om at Nathan snart kommer til å forsvinne ut av livet hennes ...

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Romantikk Storm i paradis (4)

Genre Romantikk