På talefot med forbrukeren

13 leksjoner i forbrukeratferd

av (forfatter) og Trond Blindheim (forfatter).

NKS-forl. 1991 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Leserne gis en grunnleggende innføring i forbrukeratferd. Gjennom teori og en rekke praktiske eksempler kaster forfatterne lys over faktorer som påvirker privat forbruk. Boken retter seg først og fremst mot studenter ved økonomisk/administrative høyskoler, men er også skrevet med tanke på praktikere innen markedsføring og reklame. Bokens tretten leksjoner bygger på forfatternes erfaringer både som reklamemakere og som forelesere ved Norges Markedshøyskole (NMH).

Omtale fra forlaget

Leserne gis en grunnleggende innføring i forbrukeratferd. Gjennom teori og en rekke praktiske eksempler kaster forfatterne lys over faktorer som påvirker privat forbruk. Boken retter seg først og fremst mot studenter ved økonomisk/administrative høyskoler, men er også skrevet med tanke på praktikere innen markedsføring og reklame. Bokens tretten leksjoner bygger på forfatternes erfaringer både som reklamemakere og som forelesere ved Norges Markedshøyskole (NMH).

Bokdetaljer

Forlag NKS-forl.

Utgivelsesår 1991

Format Heftet

ISBN13 9788250812734

EAN 9788250812734

Språk Bokmål

Sider 217

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket