Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Leserne gis en grunnleggende innføring i forbrukeratferd. Gjennom teori og en rekke praktiske eksempler kaster forfatterne lys over faktorer som påvirker privat forbruk. Boken retter seg først og fremst mot studenter ved økonomisk/administrative høyskoler, men er også skrevet med tanke på praktikere innen markedsføring og reklame. Bokens tretten leksjoner bygger på forfatternes erfaringer både som reklamemakere og som forelesere ved Norges Markedshøyskole (NMH).
Omtale fra forlaget
Leserne gis en grunnleggende innføring i forbrukeratferd. Gjennom teori og en rekke praktiske eksempler kaster forfatterne lys over faktorer som påvirker privat forbruk. Boken retter seg først og fremst mot studenter ved økonomisk/administrative høyskoler, men er også skrevet med tanke på praktikere innen markedsføring og reklame. Bokens tretten leksjoner bygger på forfatternes erfaringer både som reklamemakere og som forelesere ved Norges Markedshøyskole (NMH).
Forlag NKS-forl.
Utgivelsesår 1991
Format Heftet
ISBN13 9788250812734
EAN 9788250812734
Språk Bokmål
Sider 217
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket