På flukt ; Blind frykt

av (forfatter), Jørn Roeim (oversetter) og Axel Aubert (oppleser).

Lydbokforlaget 2012 CD

Blid frykt: Blade har klart å flykte fra en gjeng fiender, men nå har han blitt fanget av noen andre. Han vet ikke hvem de er eller hva de vil. Mary vil at han skal overgi seg, men det er for sent nå - han må flykte. På flukt: Blades fiender er på sporet av ham, og de vil ikke være nådige når de finner ham. Han vet ikke hva som skremmer ham mest, å rømme fra fienden eller sin egen fortid.

På flukt: Blade har sett døden i øynene. Han er skadet, utsatt og sårbar. Fiendene hans har funnet ham, og han vet at de ikke kommer til å vise ham nåde. Hvis han ikke kommer seg unna, er han død. Men han er svak. Og han vet ikke hva som skremmer ham mest - oppgjøret med dem som er ute etter ham, eller oppgjøret med sin egen fortid. Blind frykt: Blade er redd. Han er fremdeles hardt skadet, og har klart å flykte fra en gjeng fiender bare for å bli fanget av en annen. Men hvem er disse folka? Og hva vil de? Drepe ham? Eller har de andre planer? Tanken på Jaz fortsetter å plage ham. Mary synes han skal overgi seg, men det er for sent nå. Da en ny fare nærmer seg, svikter motet til å drepe enda en gang - og Blade må flykte. Igjen.

Forlag Lydbokforlaget

Format CD