På dypt vann ; Åndeløse øyeblikk

av (forfatter), Amber McKenzie (forfatter), Barbro Tveite (oversetter) og Astrid Bardal (oversetter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

På dypt vann

Det blåser kraftig da Adelina Santini skal lære kollegaen Garret Stapleton å surfe. Vanligvis bruker de all tiden sin på pasientene på sykehuset i Miami - men hvem kan vel motstå jakten på den perfekte bølgen? Det er dessuten en fin distraksjon for to sårede og skadeskutte sjeler. Mens Garret blir stadig tryggere på brettet, innser imidlertid Adelina at hun er i ferd med å miste fotfestet og bli forelsket. De er ute på dypt vann, og spørsmålet er om hun tør å stole på Garret.

Åndeløse øyeblikk

Kirurgen Erin Madden trodde at hun ikke kunne få barn. At hennes uforglemmelige romanse med doktor Ryan Callum skulle resultere i en graviditet, kom derfor som en stor overraskelse! To år etter det korte forholdet deres begynner Ryan å jobbe på sykehuset der hun er ansatt, og Erin merker snart at bare synet av ham får hjertet hennes til å banke fortere. Spørsmålet er bare om hun nå klarer å holde sin lille hemmelighet for seg selv ...

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020