Overgangspraksiser, læring og undervisningspraksiser - barnehage og førsteklasse

en arbeidsrapport av litteraturgjennomgang mars 2021

av (redaktør), Elisabeth Bjørnestad (redaktør), Cecilie Dalland (redaktør), Trude Sundtjønn (redaktør) og OsloMet - storbyuniversitetet (utgiver).

OsloMet - storbyuniversitetet 2021 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Utdanningsdirektoratet har gitt et forskerteam fra OsloMet og UiO i oppdrag å evaluere Seksårsreformen og beskrive kjennetegn ved skolehverdagen til de yngste elevene i dag. Dette arbeidsnotatet er en del av vårt arbeid for å kartlegge relevant fagfellevurdert forskning i Norge og Norden som er av betydning for vårt oppdrag. Dette notatet har til hensikt å være et supplement og en komplementering til Lillejord, Børte, and Nesje (2018) sin kunnskapsoversikt: .De yngste barna i skolen: Lek, læring, arbeidsmåter og læringsmiljø" som viser til særdeles lite norsk forskning som speiler klasseromspraksiser i norske klasserom. Derfor har vi satt søkelys på norsk og nordisk forskning i vår litteraturgjennomgang.

Bokdetaljer

Forlag OsloMet - storbyuniversitetet

Utgivelsesår 2021

Format Heftet

ISBN13 9788283642995

EAN 9788283642995

Serie OsloMet skriftserie (2021/1)

Språk Bokmål

Sider 79

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket