Orgasme

hvordan oppnå den absolutte tilfredsstillelse

pirrende tips for å komme i stemning og bli tilfredsstilt

av (forfatter), John Davis (illustratør) og Dorthe E. Erichsen (oversetter).

Schibsted forlagene 2007 Innbundet

Boka inneholder tips om hva både kvinner og menn kan gjøre for å bli fullstendig tilfredsstilt.

Orgasme Hvordan oppnå den absolutte tilfredsstillelse? Nicci Talbot Nicci Talbot er frilansjournalist og leverer stoff til en rekke aviser og magasiner. Hun har seksualitet, helse og velvære som spesialområder. Usminket, informativt og krydret med de heteste tips vil denne sensuelle boken bli kvinnens beste venn når det gjelder å forklare hvordan man kan oppnå nøyaktig det man ønsker. Her vil man finne alt man trenger for å ha fantastisk sex og oppnå intens orgasme. Forfatteren viser hvordan du kan lære kroppen din å kjenne, hvordan du kan formidle nøyaktig hva du ønsker, hvordan du kan oppdage de spesielle punktene som får deg til å tenne, hvordan du finner de beste stillingene og hvordan du kan hjelpe partneren med å hjelpe deg. Boken er gjennomillustrert med delikate fotografier.

Forlag Schibsted forlagene

Utgivelsesår 2007