Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatterne bruker filosofi, sosiologi, markedsføring og organisasjonsutvikling for å vise hvordan merkebygging er en prosess hvor det er avgjørende å forstå kunden, samtidig som organisasjonens merkebyggingsevne styrkes gjennom ledelse, menneskelige ressurser, organisasjonskultur og markedsføring. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2007
Format Heftet
ISBN13 9788202275471
EAN 9788202275471
Språk Bokmål
Sider 276
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket