Organisasjonsdrevet merkebygging

av (forfatter) og Nicholas Ind (forfatter).

Cappelen Damm akademisk 2007 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Organisasjonsdrevet merkebygging er en bok med en ny og frisk innfallsvinkel til merkebygging. Forfatterne utfordrer tradisjonell tenkning i merkebyggingsfaget. De mener at en bedrifts suksess avhenger av at alle dens ansatte deltar på en effektiv måte, og at dette gir fornøyde medarbeidere og øker kundenes tilfredshet. De viser at det å utvikle merkebyggingsevnen ikke er ansvaret til en liten elite, men at det tvert i mot er hele organisasjonens ansvar.
Forfatterne beskriver svakhetene ved merkebygging som er basert på tradisjonell markedskommunikasjon, og slår fast hvor viktig det er å innfri forventningene når et merkes styrke og finansielle verdi skal utvikles. Skal en organisasjon styrke merker mer effektivt, må grensene i bedriften og grensene mellom bedriften og kundene brytes ned.
Organisasjonsdrevet merkebygging går i dybden og gir leseren en ny, integrert tilnærmelse til hvordan man planlegger, strukturerer, utøver og måler et merkebyggingsprosjekt.

Bokdetaljer

Forlag Cappelen Damm akademisk

Utgivelsesår 2007

Format Heftet

ISBN13 9788202275471

EAN 9788202275471

Språk Bokmål

Sider 276

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket