Ordriket

Lesebok 1A

av (forfatter), Marit Midbøe Hagen (forfatter), Lars Mæhle (forfatter), Gro Ulland (forfatter), Gry Moursund (illustratør) og Tora Marie Norberg (illustratør).

Fagbokforlaget 2020 Innbundet

Ordriket 1-7

Ordriket er eit prisvinnande norskverk for heile barnetrinnet. Verket legg opp til eit systematisk arbeid med dei grunnleggande ferdigheitene, samtidig som det fremmer leselyst og leseglede.

Lesebok 1A

Leseboka sikrar ei rask og heilskapleg innlæring av bokstavane. Heile alfabetet blir gjennomgått i éi bok, og små og store bokstavar blir introdusert samtidig. Til kvar bokstavgruppe møter elevane spennande tekstar frå ulike sjangrar. Tekstane er differensierte og merka med tre ulike nivå. Ord- og begrepsforståinga er systematisk tatt vare på gjennom heile boka.

Vi møter Sam og Ina, som bur i Snippen. Dei er på jakt etter ein tjuv som stel bokstavar. I løpet av den spennande jakta drar vi innom alle husa i nabolaget, frå A til Å. Rammeforteljinga skaper eit felles univers som heile klassen kan ta del i.

Fargerike og innhaldsrike illustrasjonar støttar opp om leseopplevinga og gir elevane moglegheit til å delta på eigne premissar.

Leseboka finst også i digital utgåve.

Bokstavbok 1 gir meir trening i å lese og skrive bokstavane.

Les meir på fagbokforlaget.no

Forlag Fagbokforlaget