Ordriket, d-bok

lesebok 2A : norsk for barnetrinnet

av (forfatter), Gudrun Areklett Garmann (forfatter), Marit Midbøe Hagen (forfatter), Lars Mæhle (forfatter), Gro Ulland (forfatter) og Kristine Agøy Sand (illustratør).

Fagbokforlaget 2014 Digital ressurs

I lesebøkene på 2. trinn følgjer vi Sam og Ina på jakt etter ein tjuv som har vore på ferde på skulen deira. Undervegs i jakta oppstår det situasjonar som dannar utgangspunkt for temaa i kapitla. Til kvart tema følgjer tekstar i ulike sjangrar og med ulik vanskegrad. På kvart oppslag finst det tekst på to nivå. Saman med støttande illustrasjonar gir dette den enkelte elev høve til å ta del på eigne premissar. Lesebøkene legg vekt på å presentere nyare barnelitteratur, men kjende klassikarar for barn er også representerte.
Oppgåvene til tekstane finst i Arbeidsbok 2A. Digitale utgåver av boka finst på ordriket.no.
Ordriket Lesebok 2A, d-bok er ein digital utgåve av papirboka. Med d-boken opnar det seg nye moglegheiter og den er tilpassa bruk på PC, Mac og nettbrett.
Ordriket Lesebok 2A, d-bok har følgjande funksjonalitet: - Lyd - Utheving og notatar - Slå opp i ordbøker, søkemotorar og leksikon på nett - Lagre og skrive ut uthevingar og notat - Favorittmerke sider - Søkje etter ord eller frasar
Sjå www.fagbokforlaget.no/d-bok for meir informasjon.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2014