Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Forfatteren tar utgangspunkt i L-97 som gir norskfaget et stort ansvar for dannelsesprosessen i den norske grunnskolen. Hun har oppholdt seg over tid i klasserommet og studert undervisnings- og læringsprosessen ut fra både lærerens og elevens perspektiv. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forfatteren tar utgangspunkt i L-97 som gir norskfaget et stort ansvar for dannelsesprosessen i den norske grunnskolen. Hun har oppholdt seg over tid i klasserommet og studert undervisnings- og læringsprosessen ut fra både lærerens og elevens perspektiv. Har litteraturliste.
Forlag Tapir akademisk forlag
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788251917230
EAN 9788251917230
Serie Skriftserien Klasseromsforskning (11)
Språk Bokmål
Sider 82
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket