Oppreist og ydmyk

av (forfatter), Jorunn Strand Askeland (forfatter), Wenche Yamamoto (forfatter) og Ella Gyri Groven (oppleser).

Kabb 2002 Kassett

Tre kvinner i ulik alder, med forskjellig personlighet og skrivestil, setter seg rundt et bord. Som et resultat av dette kommer denne andaktsboken. Det handler ikke om nye sannheter, men om å formidle dem på en annerledes måte.

Tre kvinner i ulik alder, med forskjellig personlighet og skrivestil, setter seg rundt et bord. Som et resultat av dette kommer det nå ut en andaktsbok. Det handler ikke om nye sannheter, men om å formidle dem på en annerledes måte. Vi har ønsket å skrive en andaktsbok både for hode og hjerte. Om vi har lykkes, vet vi ikke ennå. Det skal leserne avgjøre. Det har vært mye glede og humor gjennom disse månedene, og det har vært mye alvorlig og tankevekkende. Som redaktør for boken ser jeg tilbake på mange gode møter. Jeg håper at du også kan oppleve det gode møtet når du leser.

Forlag Kabb

Utgivelsesår 2002