Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka gir en innføring i faget opplevelsesdesign, samt en grunnleggende forståelse av hvilke forretningsmuligheter opplevelsesøkonomi åpner for. Boka bygger på ny forskning, forfatternes erfaringer og fortellinger om noen av Norges dyktigste opplevelsesbedrifter. Den retter seg mot studenter innenfor reiselivs- og markedsføringsstudier, samt andre som jobber med opplevelser. Har register og litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2012
Format Heftet
ISBN13 9788202367374
EAN 9788202367374
Språk Bokmål
Sider 243
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket