Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg opplæringsteori, læreplanteori og pedagogisk filosofi. Den forsøker å revitalisere pedagogikkens hvordan-aspekt i vid forstand, og tar spesielt opp emner som er aktuelle for grunnskolens opplæringspraksis og dagens læreplandokumenter. Boken henvender seg til pedagogikkstudenter og lærestudenter, så vel som praktiserende lærere. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Boken tar for seg opplæringsteori, læreplanteori og pedagogisk filosofi. Den forsøker å revitalisere pedagogikkens hvordan-aspekt i vid forstand, og tar spesielt opp emner som er aktuelle for grunnskolens opplæringspraksis og dagens læreplandokumenter. Boken henvender seg til pedagogikkstudenter og lærestudenter, så vel som praktiserende lærere. Har litteraturliste og stikkordregister.
Forlag Oplandske bokforlag
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788275180795
EAN 9788275180795
Språk Bokmål
Sider 336
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket6 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket