Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg opplæringsteori, læreplanteori og pedagogisk filosofi. Den forsøker å revitalisere pedagogikkens hvordan-aspekt i vid forstand, og tar spesielt opp emner som er aktuelle for grunnskolens opplæringspraksis og dagens læreplandokumenter. Boken gir en detaljert beskrivelse av Kunnskapsløftet og rammeplan for barnehager. Den henvender seg til pedagogikkstudenter og lærerstudenter, så vel som praktiserende lærere og førskolelærere. Har litteraturliste og stikkordsregister.
Omtale fra forlaget
Boken tar for seg opplæringsteori, læreplanteori og pedagogisk filosofi. Den forsøker å revitalisere pedagogikkens hvordan-aspekt i vid forstand, og tar spesielt opp emner som er aktuelle for grunnskolens opplæringspraksis og dagens læreplandokumenter. Boken gir en detaljert beskrivelse av Kunnskapsløftet og rammeplan for barnehager. Den henvender seg til pedagogikkstudenter og lærerstudenter, så vel som praktiserende lærere og førskolelærere. Har litteraturliste og stikkordsregister.
Forlag Oplandske bokforlag
Utgivelsesår 2006
Format Heftet
ISBN13 9788275181389
EAN 9788275181389
Språk Bokmål
Sider 409
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket