Onde hensikter

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

En by full av skjønnhet, historie og mystikk. Et av de mest hjemsøkte stedene i Savannah, er restauranten Dragonslayer, bygget på 1750-tallet. Den nåværende eieren Gus er etterkommer av den første eieren og hans bror, piraten Blue Anderson.
Barnebarnet til Gus, Abigail, er nyutdannet FBI-agent og venter på sitt første oppdrag, da hun plutselig blir kalt hjem av farfaren. Hun blir sønderknust da hun kommer frem og får vite at han er død. Hun er sikker på at han ble drept, til tross for hans høye alder. Snart oppdager hun at Gus ikke er den eneste som har gått en brutal og for tidlig død imøte - det finnes minst to offer til. Da gjenferdet av Blue plutselig viser seg, henter FBIs Krewe of Hunters, avdelingen for overnaturlige forbrytelser, inn Malachi Gordon.
Abby og Malachi har begge den samme evnen: de kan få kontakt med de døde. Og begge er like sta. Både tiltrekning og uoverensstemmelser oppstår mellom dem, men da antallet døde stadig stiger, innser de at de må begynne å stole på hverandre. Hvis ikke, kommer de også snart til å vandre sammen med de døde som hjemsøker byen.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015

Serier Bestselger Krewe of Hunters (10)

Genre Thrillere