Også akkurat Luke ; Kongelig romanse

av (forfatter) og Jules Bennett (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2020 E-bok

Også akkurat Luke er utgitt som nr. 3 i serien Texas' villeste brødre.
Etter en fuktig kveld våkner Katie Rodgers ved siden av Luke Boone. Også akkurat Luke, som en gang knuste hjertet til søsteren hennes. Snart oppdager Katie at han slett ikke er sånn hun har trodd - og hun klarer ikke å rive seg løs fra ham. Familien hennes kan imidlertid ikke tilgi Luke sviket mot søsteren hennes. Situasjonen blir stadig mer anstrengt, og da en uventet hendelse inntreffer, blir den rett og slett uutholdelig. Katie må ta et valg.

Kongelig romanse er utgitt som nr. 5 i serien Tilbake på tronen.
Forretningsmannen Will Rowling har kranglet seg ut av det kongelige fornuftsekteskapet som faren hans har planlagt. Han vil gifte seg med den han selv har valgt, ungdomskjæresten Cat Iberra! Cat har aldri kommet over Will, men han har sveket henne en gang, og hun vil ikke at det skal skje igjen. Og selv om hun gir etter for fristelsen - kan fortiden stå i veien for gjenforeningen?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2020

Serier Passion Texas' villeste brødre (3) Tilbake på tronen (5)

Genre Romantikk