Økumenikken har brote laus!

Efrem forlag 2009 Heftet

Dette er ei samling med satiriske tekstar der katolske og protestantiske så vel som ortodokse og karismatiske krinsar får testa sine særeigne trekk mot forfattarens blikk og penn. Forfattaren bruker erfaring frå si eiga trusvandring i tekstane.

Gjennom ei rekkje satiriske tekstar får både katolske og protestantiske, så vel som ortodokse og karismatiske krinsar, testa sine særeigne trekk mot forfattarens skarpe blikk og muntre penn i boka Økumenikken har brote laus! Sjølvutnemnde profetar, framstormande evangelistar og trusrørsla sine mange fikse idear blir brakt til treskeplassen. Ringside kan lesaren lett få kyrkjekaffien i vrangstrupen i møte med forfattarens eigne tankar om menneskelege lastar, klosterrørsle, moderne krosstog og eksorsisme. Erfaringar frå si eiga trusvandring gjev forfattaren truverde og tekstane tyngde, og han skriv sjeldan friskt og humørfylt. Kombinasjonen gjer denne boka til eit artig . og viktig . innspel i dagens kyrkjedebatt der «økumenikken har brote laus». Roy-Olav T. Øien er nordfjording busett i Bergen. Han er utdanna historikar og jobbar som lektor ved Åsane videregående skole. Øien har lang fartstid i karismatiske rørsler, men er i dag aktiv som subdiakon ved Den nordisk-katolske kyrkja.

Forlag Efrem forlag

Utgivelsesår 2009