Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka retter seg mot små og mellomstore bedrifter og inneholder mange praktiske tips om hvordan man får mest mulig ut av reklamekronene. Den dekker alle former for markedsføring, fra flygeblad til internett-reklame. Med litteraturliste og oversikt over internett-sider.
Omtale fra forlaget
Boka retter seg mot små og mellomstore bedrifter og inneholder mange praktiske tips om hvordan man får mest mulig ut av reklamekronene. Den dekker alle former for markedsføring, fra flygeblad til internett-reklame. Med litteraturliste og oversikt over internett-sider.
Forlag Klartekst
Utgivelsesår 1997
Format Heftet
ISBN13 9788291701042
EAN 9788291701042
Språk Bokmål
Sider 127
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket