Nynorsk som sidemål

øvingshefte med løysingar

av (forfatter) og Aksel Rolf Arnesen (illustratør).

Fagbokforlaget 2003 Heftet

Boka gjer grunnleggjande kunnskapar om det nynorske formverket og har ei rekkje praktiske øvingar i å meistre dei ulike vanskane. Den er meint som ei hjelp for dei som har nynorsk som sidemål. Har oppgåver, eksamensoppgåve i norsk sidemål for den vidaregåande skolen frå frå 2003, eksamensoppgåve i norsk sidemål for grunnskolen frå 2003, utdrag frå sensorrettleiing, løysingar og stikkordregister.

Nynorsk som sidemål er først og fremst meint som ei hjelp for deg som er elev i ungdomsskolen eller i den vidaregåande skolen med nynorsk som sidemål. For å kunne skrive god nynorsk må du ha grundig kjennskap til det nynorske formverket. Nynorsk som sidemål gir deg slik grunnleggjande kunnskap og samtidig mange praktiske øvingar i å meistre dei ulike vanskane. Når du arbeider deg systematisk gjennom heftet, blir du sikrare i det nynorske formverket, og sjølve skriveprosessen vil vere lettare og meir naturleg. I tredje utgåva er det gjort mindre endringar og rettingar. I tillegg til eksamensoppgåvene i norsk sidemål for den vidaregåande skolen frå 2003 er eksamensoppgåvene i norsk for grunnskolen frå 2003 tekne med. Også utdrag frå sensorrettleiingane er med i heftet. Nils Martin Hole har lang erfaring som norsklærar og arbeider ved Marikollen ungdomsskole i Bergen.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2003