Nye grep om skriveopplæringa

forskingsfunn og praksiserfaringar

av (forfatter), Lars Sigfred Evensen (forfatter), Ragnar Thygesen (forfatter), Synnøve Matre (redaktør), Randi Solheim (redaktør) og Hildegunn Otnes (redaktør).

Universitetsforlaget 2021 E-bok

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos Akademika Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Korleis kan ei felles forståing av skriving og tydelege forventningar om skrivekompetanse gi betre skriveopplæring? Og korleis kan ein utnytte læringspotensialet som ligg i skriving i ulike fag og samanhengar?

I fleire år har forskarar følgt ei stor gruppe lærarar og elevar i arbeidet deira med skriving og vurdering. Funna er interessante og oppsiktsvekkande. Denne boka presenterer bakgrunnen for det landsomfattande Normprosjektet, gjennomføringa, funn og erfaringar.

Boka inneheld også praktiske ressursar for skriveopplæring og tekstvurdering og presenterer erfaringar med å ta desse i bruk. Lærar- og elevstemmer kling saman med forskarstemmene gjennom heile boka, mellom anna i form av skriveoppdrag, elevtekstar frå ulike fag og samtalar om tekstar. Slik vender boka seg til ei brei lesargruppe: skriveforskarar, lærarutdannarar, skuleleiarar, utviklingsorienterte lærarar og ikkje minst lærarstudentar.

Forskarane som har designa og gjennomført prosjektet, har i fellesskap forfatta boka, og redaktørane har skrive det heile saman. I eit etterord set Judy Parr frå New Zealand prosjektet inn i ein internasjonal kontekst.

There has been an ongoing call to examine writing instruction and to work to identify how best to support the development of writing. The NORM project contributes significantly to this call.
Judy Parr, professor ved University of Auckland, New Zealand

Normprojektet er et dristigt, originalt og imponerende bidrag til nordisk skriveforskning.
Ellen Krogh, professor ved Syddansk Universitet

Ett för lärare gripbart och relevant metaspråk som sätter många olika aspekter av texter i förgrunden.
Caroline Liberg, professor ved Uppsala universitet

Skrivesuksess for norske elever. Etter to års effektiv skriveopplæring hadde elevene forbedret skriveferdighetene sine tilsvarende et halvt til to års skolegang.
om Normprosjektet i Dagsavisen

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2021

Format E-bok

ISBN13 9788215046914

EAN 9788215046914

Språk Bokmål Nynorsk

Sider 431

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket