Norsk salmebok

datautgave

Eide forlag 2014 CD-rom

NORSK SALMEBOK, datautgave | datautgåve

Inneholder «Norsk Salmebok 2013» med alle salmene, bønne-bok, katekisme, noen enkle liturgier og alle registre. «Hymns in English» er også med. Det er mulig å søke etter alle ord og ordkombinasjoner i hele teksten, og slå opp på alle salmer. Alle salmer har enkel avspillingsmulighet. Selve programmet er fra DataBibelen? GodSpeed. og kjører på PC, Mac og Linux. Alle vanlige pc-er fungerer, nøyaktige systemkrav er på DataBibelen.no

Inneheld «Norsk Salmebok 2013» med alle salmane, bønebok, katekisme, nokre enkle liturgiar og alle register. «Hymns in English» er også med. Ein kan søkja etter alle ord og ordkombinasjonar i heile teksten, og slå opp på alle salmane. Det er enkelt å spela av alle salmane. Sjølve programmet er frå DataBibelen? GodSpeed. og køyrer på PC, Mac og Linux. Alle vanlege pc-ar fungerer, nøyaktige systemkrav er på DataBibelen.no

Forlag Eide forlag

Utgivelsesår 2014