Omtale fra forlaget
Denne boka viser hovudlinjene i utviklinga av norsk kringkasting, frå etableringa av private kringkastingsselskap på 1920-talet, opprettinga av kringkastingsmonopolet frå 1933 og fram til dagens mangfald av radio- og tv-kanalar. Forfattarane viser korleis kringkastingsinstitusjonane har endra seg i takt med den teknologiske, økonomiske og politiske utviklinga og korleis innhaldet i media har blitt stadig meir samansett. Boka er skriven for studentar i medievitneskap og journalistikk. Men vil vere interessant for alle som arbeider i media eller med mediespørsmål. Har litteraturliste.
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9788252158557
EAN 9788252158557
Språk Nynorsk
Sider 287
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket