Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Innledningsvis drøftes muligheter/begrensninger for anvendelse av forskningsresultater. Deretter presenteres en oversikt over norsk forskning på følgende områder: undervisning og læring, yrkesutdanning og arbeidsliv, skolen i lokalsamfunnet og lokal skoleutvikling, og valg og gjennomstrømning i utdanningssystemet. Hvert tema presenteres av en forsker på området, men har kommentarer og kritiske innspill fra andre forskere og folk som arbeider med organisering og planlegging av utdanning. Med noter og litteraturlister.
Omtale fra forlaget
Innledningsvis drøftes muligheter/begrensninger for anvendelse av forskningsresultater. Deretter presenteres en oversikt over norsk forskning på følgende områder: undervisning og læring, yrkesutdanning og arbeidsliv, skolen i lokalsamfunnet og lokal skoleutvikling, og valg og gjennomstrømning i utdanningssystemet. Hvert tema presenteres av en forsker på området, men har kommentarer og kritiske innspill fra andre forskere og folk som arbeider med organisering og planlegging av utdanning. Med noter og litteraturlister.
Forlag Ad Notam Gyldendal
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788241703720
EAN 9788241703720
Serie NAVFs program for utdanningsforskning
Omtalt sted Norge
Språk Flerspråklig
Sider 290
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket