No good deed

Headline 2002 Heftet

Orla McLeod vet mer om vold enn hun har godt av. Hun kjenner til smerte, hun vet hva skyld er og hun vet hvordan man overlever. Siden hun bare så vidt var blitt tenåring da hun lærte alt dette, vet hun også en god del om hva det gjør med barn. Så når hun og en ni år gammel gutt er de eneste overlevende i en iskald leiegård etter at et spesialoppdrag hun ledet slo feil, kommer det ikke på tale å overlevere Jamie Buchanan til barnevernet. Ikke når Jamie er det eneste vitnet som så Tord Svensen utføre en så grusom handling at han er blitt en av Europas mest fryktede kriminelle.

Forlag Headline

Utgivelsesår 2002