Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
This book critiques the mainstream, popular discourse on entrepreneurship, which traditionally constructs a heroic male, white archetypical entrepreneur. The author contends that the interlocking of gender and ethnicity needs to be included in the theorizing of entrepreneurship in order to acquire a more complete picture of what happens when people are involved in entrepreneurial activities. With references and index.
Omtale fra forlaget
This book critiques the mainstream, popular discourse on entrepreneurship, which traditionally constructs a heroic male, white archetypical entrepreneur. The author contends that the interlocking of gender and ethnicity needs to be included in the theorizing of entrepreneurship in order to acquire a more complete picture of what happens when people are involved in entrepreneurial activities. With references and index.
Forlag Copenhagen Business School Press Liber Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2009
Format Heftet
ISBN13 9788215015019
EAN 9788215015019
Serie Advances in organization studies (25)
Språk Engelsk
Sider 165
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket