Nedtegnelser fra en talentfull popstjerne - NOT! ; Nedtegnelser fra en elegant isprinsesse - NOT!

av (forfatter), Kirsti Vogt (oversetter), Vera Micaelsen (oversetter) og Silje Storstein (oppleser).

Lydbokforlaget 2014 CD

I Dustedagboka 3 skal det arrangeres talentkonkurranse på skolen til Nikki, og hun kan nesten ikke vente!

Hun planlegger å vise nye moves på dansegulvet med bestevenninnene Chloe og Zoe. Men så får hun vite at den forferdelig irriterende og altfor populære MacKenzie også skal være med i konkurransen, og at hun planlegger å stjele rampelyset fra Nikki og vennene. Finnes det noen som helst slags mulighet for at en dust som Nikki kan nedkjempe skolens mest populære jente?

I Dustedagboka 4 vil Nikki hjelpe sin store kjærlighet Brandon med å redde et lokalt hjem for mishandlede dyr.

For å tjene penger til det edle formålet, melder hun seg på en kunstløpkonkurranse. Men selvsagt kommer MacKenzie bokstavelig talt på banen, og Nikki må som vanlig finne kreative løsninger.

Nikki Maxwell er en fjortis man blir glad i. Bøkene i Dustedagboka-serien har til sammen solgt fem millioner i USA, og er en bestselger i mange av de 25 landene den er utkommet i.

Forlag Lydbokforlaget

Utgivelsesår 2014