Ned i vekt!

en liten guide til stor endring

av (forfatter) og Lisbeth Kristoffersen (oversetter).

Gyldendal 2018 Innbundet

Velkommen til et sunnere og slankere deg! Denne lille boken gir korte og konsise råd som tar deg raskt ned i vekt. Med bedre helse som bonus!

Forfatteren av denne boken Bernadette Fisers var «tjukk». Hun var faktisk sykelig overvektig og hun hadde forsøkt mange strenge dietter og kostholds-regimer. Det hun trengte, var en livsstilsendring.
Hva kunne en 50 år overvektig makeup-artist gjøre? Jo hun kunne gå systematisk til verks og studere medisinsk forskning så vel som helsevanene til dem hun jobbet med, og sette dette sammen til en metode. Resultatet av arbeidet ble denne boken.
Bernadette gikk selv ned 30 kilo på 30 uker ved å følge sin egen metode. Uansett om du vil redusere livvidden med noen centimeter eller gå ned mange kilo, er dette en praktisk, enkel og smart guide.
Metoden er trygg for helsen din, ukomplisert og enkel å forstå, og sist, men ikke minst: Den er effektiv. Denne boken er lettlest! Her fins ingen omstendelige oppskrifter eller vanskelige løsninger, men bare kortfattede og tydelige råd. Om en drøy time kan du være på vei til et sunnere og slankere liv.
Bernadette lister opp 31 regler som garanterer for både vektnedgang og helsegevinster.
All slanking bør diskuteres med en lege, men helsegevinstene ved å ha en normal BMI og ved å spise sunt er udiskutabelt store.
Om forfatteren
Bernadette Fisers er hår- og makeup artist, og har arbeidet internasjonalt med kjente artister og modeller. Dette er hennes første bok, og den er solgt til 20 land.

Utgivelsesår 2018

ISBN13 9788205506862