Naken

av (illustratør), Ane Barstad Solvang (illustratør), Sindre Goksøyr (illustratør), Hedvig Haugerud (illustratør), Anna Fiske (illustratør), Mette Hellenes (illustratør), Lene Ask (illustratør), Sara Lundberg (illustratør), Maria Lillebo Aavatsmark (illustratør), Herman Enkerud (illustratør), Mari Nymoen (illustratør), Tharaniga Rajah (forfatter), Håkon Fagerås (illustratør) og Pernille Bruvik Westberg (foto).

Blokk 2021 Heftet

Naken er en antologi der alle bidragsytere har tatt utgangspunkt i ordet "naken". Naken i alle sine former: Kroppslig, svett eller seksuelt - eller nedstrippet, nøkternt eller blankt. Bidragene er i hovedsak tegneserier, med innslag av tekst, foto og illustrasjon.

Bidragsytere er: Nora Dåsnes, Ane Barstad Solvang, Sindre Goksøyr, Hedvig Haugerud, Anna Fiske, Mette Hellenes, Lene Ask, Sara Lundberg, Maria Lillebo Aavatsmark, Herman Enkerud/Mari Nilsen, Pernille Bruvik Westberg (foto), Tharaniga Rajah (tekst) og Håkon Fagerås (skulptur). Omslag av Solveig Øksendal.

Boken er på 136 sider, måler 16 x 23,5 cm og er trådbundet i ryggen.

Forlag Blokk

Utgivelsesår 2021